.
LV
RU
Ваша корзина: 0 товаров

Biznesa novērtejums. Metodika un organizācija


V.Kurjanovičs


Страниц: 189
ISBN: 978-9984-863-06-1
Цена: 25.00 EUR
Формат:
Выбрать количество:   
   
Другие варианты товара
  • Электронная версия книги

    Biznesa novērtejums. Metodika un organizācija

    20.00 EUR
    ПОДРОБНЕЕ
Описание:
Saturs
Priekšvārds.
1. nodaļa. Biznesa (uzņēmuma) vērtības noteikšanas metodoloģiskie pamati.
1.1. Biznesa novērtēšanas pamatjēdzieni, īpatnības, mērķi un principi.
1.2. Biznesa vērtēšanas standarti un informatīvā bāze.
1.3. Biznesa vērtības veidi un faktori, kas iespaido tā vērtējumu. Vērtēšanas posmi.
1.4. Naudas plūsmas vērtējums atkarībā no laika faktora. Riski un to veidi. Atzinums par vērtēšanas rezultātiem.
2. nodaļa. Biznesa novērtēšana svarīgākās pieejas un metodes.
2.1. Ieņēmumu pieeja biznesa novērtēšanai.
2.1.1. Peļņas kapitalizācijas metode.
2.1.2. Naudas plūsmas diskontēšanas metode.
2.2. Salīdzinošā (tirgus) pieeja biznesa novērtēšanai.
2.2.1. Salīdzinošās pieejas, tās metožu raksturojums un analogo uzņēmumu atlases pamatprincipi.
2.2.2. Cenu multiplikatori un galīgās vērtības noteikšana.
2.3. Izmaksu pieeja biznesa novērtējumam.
2.3.1. Tīro aktīvu vērtības metode.
2.3.1.1. Uzņēmuma zemesgabala tirgus vērtības noteikšana.
2.3.1.2. Ēku un būvju atjaunošanas vērtības (aizvietošanas vērtības) noteikšana.
2.3.1.3. Mašīnu un iekārtu atjaunošanas vērtības (aizvietošanas vērtības) noteikšana.
2.3.1.4. Ēku, būvju, mašīnu un iekārtu nolietojuma noteikšana.
2.3.1.5. Nemateri ālo aktīvu novērtēšana.
2.3.1.6. Finanšu ieguldījumu novērtēšana.
2.3.1.7. Debitoru parādu, krājumu un nākamo periodu izdevumu novērtēšana.
2.3.2. Likvidācijas vērtības metode.
2.4. Uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze, kas nepieciešama tā vērtības noteikšanai.
2.5. Biznesa (uzņēmuma) galīgā vērtējuma noteikšanas metodika.
3. nodaļa. Biznesa (uzņēmuma) vērtēšana konkrētam mērķim.
3.1. Funkcionējošauzņēmumavērtēšana.
3.2. Uzņēmumavērtībasnoteikšanarekonstrukcijasvajadzībām.
3.3. Uzņēmumanovērtējumsinvestīcijām.
3.4. Dažu nekustamā īpašuma objektu vērtēšanas īpatnības.
3.5. Akciju kontrolpakešu un mazākuma akciju pakešu vērtības noteikšana.
3.6. Vieglā autotransporta preču vērtības zaudēšanas novērtējums.
3.7. Ekoloģiskākaitējumanovērtējums.
4.nodaļa. Biznesa pirkšana un pārdošana. Metodiskie ieteikumi.
4.1. Biznesa pārdošanas iemesli.
4.2. Biznesa pārdošanas kārtība.
4.3. Kas jāievēro, pērkot biznesu.
4.4. Ar biznesa pārdošanu saistītās tipiskās kļūdas.
Pielikums
- Tipveida līgums par uzņēmuma novērtēšanas pakalpojumusniegšanu.
- Uzņēmuma novērtēšanas darba programma (pielikums līgumam par uzņēmuma novērtēšanas pakalpojumu sniegšanu).
- Biznesa kopuma un tā daļu novērtēšanai nepieciešamo dokumentu un informācijas uzskaitījums.